Gtos Terapi

Gtos Terapi Nedir?

GTOS Terapi, alanında uzman fizyoterapistlerce, özgün patentli bir cihazla ve deri altına girmeden uygulanan bir manuel teknikdir. Başta bel ve boyun fıtığı olmak üzere tüm iskelet-kas sistemi rahatsızlıklarında başarılıyla uygulanmaktadır.Yaklaşık 14-15 yıllık bir geçmişi olan terapi yöntemini, uluslararası camia da sözü geçen bir çok bilim insanı önermektedir.

Neden GTOS Terapi?

Uluslararası patent ve sertifikalara sahip olan ve yardımcı manuel tedavi ekipmanları barındıran Gtos Terapi, özellikle klasik tedavilerden sonuç alamayan, ameliyat için uygun olmayan veya ameliyat olmak istemeyen ve ağrılarından kurtulmak isteyen bel fıtığı ve boyun fıtığı hastaları için alternatif bir tedavi yöntemidir.
Gtos Terapi, özellikle bel ya da boyun fıtığı ameliyatı öncesi kesinlikle denenmesi gereken ve yan etkisi olmayan ileri düzey bir manuel tedavi seçeneğidir. Alanında uzmanlaşmış ve eğitim sertifikası ile GTOS Terapist unvanı almaya hak kazanmış fizyoterapistler tarafından uygulanabilen bu metotta; ışın, iğne, ilaç gibi yöntemler kullanılmamaktadır.
Bu metot manuel tedavi, biyomekanik düzeltmeler, duruş ve kaldırma teknikleriyle kişiye özel egzersiz protokollerinden oluşmaktadır. Tedavinin uygulandığı kişilerin ağrılarından tamamen kurtulmaları için bilmesi gereken, iyileşmenin bir süreç olduğu ve ağrıların kaybolmuş olmasının bu sürecin tamamlanmış olduğu anlamına gelmediğidir. GTOS tedavi protokolleri, bütüncül bir yaklaşım içerir.

GTOS tedavisi sonrası kişiye özel planlanan günlük yaşam biyomekanik kuralları ve egzersiz programına uymak ağrısız yaşam için şarttır ve ağrı şikayetlerinin tekrarlanmasını engeller.

GTOS tedavi protokollerinin uygulandığı binlerce ağrılı ağır vakada, bel fıtığı ve boyun fıtığı hastalıklarında tek seans sonunda elde edilen memnuniyet oranı %85,6’dır.
Birçok tedaviyi denemenize rağmen iyileşmeyen inatçı ağrılarınız varsa ve ameliyat olmak istemiyorsanız GTOS terapiyi mutlaka denemelisiniz. Özellikle akut ya da kronik kas tutulumlarında tek seansta sonuç alınabilecek en etkili tedavi yöntemlerinden birisidir.

Yan Etkisi Var mıdır?

Deride oluşabilecek kızarmalar haricinde, hiçbir yan etkisi veya sakatlanma ihtimali yoktur.

Kalıcı Bir Çözüm müdür?

Kalıcı bir tedavidir, ancak tedavi sonrası verilen egzersiz programında devamlı olunduğu ve biyomekanik kurallara uyulduğu sürece. GTOS Therapy sonrası rahatsızlığın aynı şekilde tekrar etme olasılığı, hiçbir rahatsızlığı olmayan sağlıklı insanlarla aynıdır.

Kimler Tarafından Uygulanır?

GTOS Protokolleri; alanında uzmanlaşmış ve eğitim sertifikası ile GTOS Terapist ünvanı almaya hak kazanmış FİZYOTERAPİSTLER tarafından uygulanmaktadır.

Hangi Hastalıkların Tedavisinde Kullanılır?

*Bel fıtığı,bel bölgesi kanal daralması, omurga diskleri arasında kireçleme, siyatik, mekanik sorunlardan kaynaklı oluşmuş olan bel ağrısı.
*Bacaklara yayılan ağrılı durumlar. Boyun fıtığı, boyundaki diskler arasında oluşan kireçleme,boyun bölgesi kanal daralmasından kaynaklı kollara yayılan ağrı ve uyuşmalar.
*Miyofasyal ağrı, fibromiyalji gibi insanların hayat kalitesini etkileyen boyun ve sırt bölgesini tutan yaygın ağrılar.
*Kas yırtığı, meniskus yırtığı, ağ yaralanmaları ve tendon yaralanmaları gibi spor yaralanmaları.
*omuz ağrısı, diz ağrısı gibi eklem ağrıları